Translate

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Blog Archive

Facebook



Zoeken

ShareThis

Print Friendly and PDF

22 december 2011

Vanochtend werd ik wakker en bedacht ik me zo. Dat ik waarschijnlijk op mijn oude computer nog oude recepten had staan van Love2bake.nl. Niet alle recepten heb ik kunnen terug vinden, maar als het goed een stuk of 15 recepten. Daartussen zitten ook de cake lolly pops! Leuk :) .

4 personen

500 gram aardbeien
< 100 gram suiker
1 eetlepel citroensap
1 dl water

Verwarm water, citroensap en suiker en roer dit tot de suiker gesmolten is en een stroperige massa ontstaat.

Laat even afkoelen. Maak de aardbeien schoon en pureer ze. Meng de puree met het stroopmengsel. Doe dit in een plastic doos of schaal en zet het in de diepvries.

Na een half uur en een uur goed doorscheppen.

Na drie uur in de diepvries is het ijs klaar.

Categories:

0 reacties:

Een reactie posten